December 31, 2009

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

و الله زمان يابن الدايخة ........ واحشني ياد بقالي كتير مشتمتكش ... عامل ايه و ايه أحوال الدنيا معاك .... انا !!!!
و الله يا معلم انا كان مفروض اني دلوقتي اكون في وضع تاني خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص انما انا نفسي مش فاهم فيه ايه .... دنا كنت متوقع حاجات كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير أوي بس كله باظ أو بمعني أصح لسه بيبوظ و المهم ان انا اللي خاربها

تقريبا الوحيد اللي بشوفه هو ايمن و ساعات حسين و نفضل نلعب طاولة و ييجي عمك محمد مغربي يغلبنا ( بس علي فكرة هو بيخم و انا مش حينفع أقوله انت خمام ) المهم انه بيكسب و قضيت علي كده ...... ده غير الحاجات اللي انت عارفها طبعا برضه لسه ما اتحلتش بل بالعكس اتنيلت اكتر .. .... و الله يا بلج ياخويا فيه كلام بالعبيط نفسي اقوله بس مكسل أكتب ده كله بصراحة ... المهم أشوفك بعدين لأني مستعجل دلوقتي و مفيش ورايا أي حاجة أعملها بس مستعجل و خلاص

No comments: